Blogia
dern

Perque vull

Perque vull

Lletra : Ovidi Montllor

Música : Y. Belmonte

 

Plovia, aquell dia, Perquè vull!

Perquè tinc ganes que plogués!

Sortia ella de casa. Perquè vull!

Perquè tinc ganes que sortis!

Tenia jo un paraigua. Perquè vull!

Perquè tinc ganes de tenir!

Vaig dir-li de tapar-la. Perquè vull!

Perquè tinc ganes d'ajudar!

Va dir-me: Encantada! Perquè vull!

Perquè tinc ganes d'encantar!

Va arrapar-se a mi. Perquè vull!

perquè tinc ganes d'estimar!

Vam viure un món precios. Perquè vull!

Perquè tinc ja ganes de viure!

Després varem parlar. Perquè vull!

Perquè tinc ganes de parlar!

Vam volar pel món. Perquè vull!

Perquè tinc ganes de volar!

Vam sentir un món nou. Perquè vull!

Perquè no m'agrada aquest!

I el vam veure millor. Perquè vull!

Perquè se que és millor!

Vam menjar el més bo. Perquè vull!

Perquè se que es pot menjar!

Vam viure amb gent molt bona.

Perquè vull! Perquè estic tip de la contraria!

Tot era meravella. Perquè vull!

Perquè estic fart de fàstics!

Tot era de tothom. Perquè vull!

Perquè tot és de tots!

Acabe la cançó. Perquè vull!

Tot comença en un mateix.

5 comentarios

dern -

Provablement, per als qui dubten. Per als que estimen (aquesta selecta minoria que viu en la seguretat d'allò estimat) el misteri més gran és l'AMOR.
Pd: benvinguda sigui, doncs, la teva misteriosa identitat.

Anónimo -

la identitat no és, en el fons, el més gran dels misteris?

Dern i Jossie -

Es una bona descripció del desitg!
si-us-plau, misteriós/a anònim/a, pots dir-nos qui ets? ens hem quedat pensatius fent elucubracins sobre la teva identitat.

Anónimo -

jo només sé que vull, sens saber mai ben bé què, però estant segur d'entrada que, sigui què sigui el que vol el meu voler desesperat, mai estarà a l'alçada de les expectatives creades

Mosky -

Perequè sols penso amb tu quan no ets aquí?